وبینار فروش چند برابری (برگذار شد)

وبینار فروش چند برابری (برگذار شد)

افزایش فروش اولین دغدغه و خواسته هر فروشگاه آنلاین یا فیزیکی می باشد. اگرچه در زمینه کسب و کار توصیه ها و نکات زیادی مطرح شده است، اما اغلب این موارد جنبه عمومی دارند.  در وبینار فروش چند برابری، نکته های کلیدی و بنیادی و تأثیرگذار در افزایش فروش را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. نکات و آموزش هایی که در صورت اعمال صحیح آن ها در تجارت خود، می توانید مطمئن باشید که در مسیر موفقیت قدم برداشته اید.

ما بعد از مدت ها تحقیق و پژوهش در زمینه فروش آنلاین وتجربه چندین ساله در فروش بازار و  بررسی عمیق این حوزه به نتایج زیادی دست پیدا کرده ایم که قصد داریم در این وبینار نتایج به دست آمده ونکات مربوطه را برای شما بازگو کنیم.

در این وبینار به بررسی 9 گام قبل، حین و پس از بازاریابی و فروش خواهیم پرداخت،  روش های مذکور شامل موارد تخصصی و همچنین عمومی می شوند و همگی آن ها در کنار یکدیگر به افزایش استراتژیک و بلند مدت فروش شما کمک می کنند.

در این وبینار سجاد هاشمی کارآفرین سریالی تجربه های خود را در زمینه بازاریابی و فروش چند برابری به شما منتقل خواهد کرد.

سرفصل‌های وبینار

انتخاب بازار:

اگر انتخاب بازار هدف یا Target Market به درستی صورت بپذیرد یک سازمان بر سودآورترین بخش‌ها تمرکز خواهد کرد. انتخاب بازار هدف یکی از مهم‌ترین وظایف بازاریاب در هر سازمان و کسب‌وکاری است. از توسعه محصول و نام‌گذاری آن تا ارائه تبلیغات در کانال‌های گوناگون، همگی به تعیین بازار هدف بستگی دارند.

طراحی پیام جذاب:

قاعدتاً طراحی پیام تبلیغاتی و انتخاب پیام تبلیغاتی مناسب زمانی معنا پیدا می‌کند که ما بدانیم از مخاطب، پس از دریافت این پیام چه انتظاری داریم. با طراحی یک پیام جذاب اولین قدم موثر برای جذب مشتریان را بر می داریم.

انتشار محتوا و تبلیغات:

مجموعه ها به اشتباه از این مرحله غافل می شوند. آن ها محتوای تولید شده را در وبلاگ و شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده و فکر می کنند کار تمام شده است. آنها به اشتباه فکر می کنند که سیل مخاطبان خود بخود  به سراغ مطالبشان روانه خواهد شد. اما در واقعیت چنین اتفاقی نمی افتد! و دلیل آن هم واضح است، اینترنت شلوغ و پر از مطالب مختلف و مشابه مطالب شماست. هر چقدر هم که مطالب شما عالی باشد آنقدر مطلب در اینترنت وجود دارد که مجالی برای دیده شده مطلب شما نباشد. پس مرحله مهم پس از انتشار مطلبتان توزیع و تبلیغ آن است. زیرا، محتوایی که دیده نشود چه فایده ای دارد؟!

جذب و ترغیب علاقمندان:

شاید در نگاه اول این‌طور تصور شود که فروش بیشتر، کلید موفقیت یک کسب‌وکار است. اما جالب است بدانید که دنیای عرضه و تقاضا همیشه به این سادگی نیست و فرآیند جذب و ترغیب مشتریان از آن چیزی که متصور هستید، پیچیده‌تر است. با توجه به همین موضوع ، آگاهی از اصول این حوزه و مطالعه جدیدترین اطلاعات پیرامون آن می‌تواند به بهترین شکل ممکن شما را به اهداف کسب‌وکارتان نزدیک کند.

فروش:

فروش (Sales)به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که یک نفر – فروشنده – انجام می دهد تا به خریدار در انتخاب کالای موردنظر خود کمک کند. این کالا، یا محصولی فیزیکی است یا نوعی خدمت است که خریدار از طریق فروشنده آن را انتخاب کرده و از آن استفاده می کند.

تجربه مشتری:

تجربه مشتری حاصل مجموعه ادراکات احساسی یا منطقی مشتری در طول هرگونه تعامل مستقیم یا غیر مستقیم با یک کسب و کار است.در نتیجه اینکه شما بدانید چقدر در خلق یک تجربه مشتری موثر، عالی و لذت بخش موفق بوده اید به شما نشان خواهد داد که چقدر می توانید به آینده کسب و کار خود امیدوار باشید. بنابراین سنجش تجربه مشتری قطعاً یکی از مهم ترین اصولی است که برای ارائه یک تجربه مشتری خوب باید به آن توجه کرد.

ارزش مشتری:

ارزشی که یه محصول برای مشتری ایجاد می‌کنه، برابر با فواید اون منهای هزینه‌هایی که خرید اون محصول یا استفاده از سرویس برای مشتری داره. با افزایش ارزش مشتری، فروش خود را چند برابر کنید.

ترویج مشتریان جدید از طریق مشتریان موجود:

یکی از مهمترین چالش ها در دنیای فروش بدون شک، جذب مشتریان جدید است. به همین دلیل باید استراتژی هایی موثر در این زمینه در نظر بگیرید. حفظ ارتباط خوب با مشتریان موجود، جذب آن ها و راضی نگه داشتن منجر به ترویج و تبلیغ کسب و کار شما توسط آنها و جذب مشتریان جدید خواهد شد.

مخاطبین

  1. فروشندگان فروشگاه ها
  2. بازاریابان آنلاین
  3. مدیران بازاریابی و فروش
  4. کارشناسان توسعه بازار
  5. و تمامی علاقمندان به افزایش فروش چند برابری

سوالات متداول

آیا محتوای وبینار کاربردی است؟

تمامی مواردی که با شما در این وبینار مطرح می شود، بر اساس سالها تجربه کسب و کار در بازار و فضای کسب و کار آنلاین است.

سئوالات پس از وبینار را از چه روشی با مدرس وبینار در میان بگذارم؟

پس از برگزاری جلسه مشاوره امکان تکمیل فرم درخواست مشاوره را خواهید داشت و همچنین به دو نفر از شرکت کنندگان در وبینار به قید قرعه یکساعت خدمات کوچینگ اختصاصی توسط مدرس وبینار ارایه خواهد شد.

آیا محتوای وبینار، پایه و اساس علمی دارد؟

آقای سجاد هاشمی کارشناس ارشد بازرگانی است، لذا در ارایه محتوا همیشه نگاه ما ارایه آموزش های علمی بر اساس جدیدترین تکنیک های علمی جهانی است.