پادکست کمپین پر فروش داو
توضیحی مختصر در مورد این پادکست:
در این پادکست در مورد برند داو و کمپین های آن صحبت میکنیم. در واقع برند Dove با لوگویی که سیاههای از یک پرنده است (کلمه Dove برگرفته از کبوترهای بومی اروپا است). کمپین را در نقاط مختلف جهان با استفاده از زبان و فرهنگ هر منطقه و ارائهی ویژگیهای متمایز در هر منطقه اما با هویت برند یکسان و مشابه اجرا کرده است. به طورکلی در ۶۰ سال گذشته Dove تعریف گسترده ای از زیبایی را ارائه داده است، از کمپین« my beauty, my say» مشتمل بر آگهی تبلیغاتی «Beauty on your own terms» گرفته تا تجربه اجتماعی آن و به چالش کشیدن زنان در کمپین تبلیغاتی «Choose beautiful»، پیام Dove راجع به زیبایی درونی همواره از طریق تلاش های آن در حوزه بازاریابی به گوش مخاطبان می رسد.