چطور در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

چطور در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

امروزه اینستاگرام به پلتفرمی بسیار محبوب در میان تمام مردم دنیا تبدیل شده است. افراد روزانه چندین ساعت برای فعالیت‌های مختلف و سرگرمی در این فضا می‌گذرانند. اینستاگرام نیز به صورت مرتب در حال ارتقاء و ارائه امکانات و قابلیت‌های بیشتر به کاربران است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این پلتفرم کسب‌ درآمد از روش‌های مختلف است. اینستاگرام به دلیل تعداد بالای کاربران می‌تواند بازاری مناسب برای کسب‌وکارهای مختلف باشد. قبل از اینکه به نحوه فروش محصولات در اینستاگرام بپردازیم، ابتدا در مورد مزایای آن صحبت می کنیم.

  1. اینستاگرام محبوب ترین برنامه است: از آنجایی که اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی در جهان است، توسط کاربران بیشتری دیده میشوید.
  2. اینستاگرام پایگاه کاربری گسترده ای دارد: کاربران در سراسر جهان به طور متوسط ​​145 دقیقه (حدود 2 ساعت و نیم) در روز را در رسانه های اجتماعی صرف می کنند. با بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان، این واقعا عالیه!
  3. اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی جذاب است: اینستاگرام یک پلتفرم کاربرپسند برای فروش محصولات دارد و به فروشندگان فرصتی می دهد که مستقیماً با دنبال کنندگان خود درگیر شوند و روابطی ایجاد کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای شروع تبلیغ، از محصولات خود عکس و ویدیو ارسال کنید.

رسانه های اجتماعی به ابزار قدرتمندی تبدیل شده اند که کارآفرینان می توانند از آن برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود و به دست آوردن مشتریان جدید استفاده کنند. اینستاگرام به شما کمک می‌کنند محصولات خود را در جهان به نمایش بگذارید.

جهان در نوک انگشتان شماست – به معنای واقعی کلمه.

بیشتر بخوانید: استفاده از کوچینگ در بهبود خلاقیت و نوآوری

 

چطور در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

 چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

  1. یک محصول یا خدمات پرفروش را انتخاب کنید: اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی است که تمرکز ویژه‌ای بر محتوای بصری دارد. مردم عمدتاً در این شبکه وقت می‌گذرانند تا در رابطه با علاقه‌مندی‌های خود الهام بگیرند و محتوایی را که برایشان مهم است، پیدا کنند. بنابراین آسان‌ترین راه برای افزایش فروش در اینستاگرام یافتن محصولاتی است که زیبایی یا جذابیت بصری داشته باشند.
  2. در اینستاگرام یک حساب کاربری تجاری بسازید: حساب تجاری (business account) در اینستاگرام مانند کارت ویزیت است. این حساب به مشتریان امکان ارتباط نزدیک‌تر با کسب‌وکار شما را می‌دهد. از طرفی تجربه بازاریابی بهتری را برای شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار فراهم می‌کند.
  3. محتوای تعاملی بسازید: اگر می‌خواهید بدانید چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشید یا چگونه فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهید، باید با تولید محتوا در صفحه خود شروع کنید. هنگامی‌که تقریباً یک میلیارد نفر در حال گردش در میان محتواهای نامحدود اینستاگرام هستند، چطور می‌خواهید شانس دیده شدن محصول خود را افزایش دهید؟ راز اصلی دیده شدن در اینستاگرام تداوم در تولید محتواهای با کیفیت است. محتوای با کیفیت هویت و تصویر حرفه‌ای کسب‌وکار شما را تعیین می‌کند. در ضمن هر چه بازه‌های تولید محتوای شما مشخص و طبق برنامه باشد، شانس فروش و به دست آوردن مشتریان وفادار بیشتر می‌شود.
  4. آدرس سایت خود را در بیو اینستاگرام اضافه کنید: اگر فروشگاه اینترنتی شما وب‌سایت نیز دارد تنها در بخش بیو اینستاگرام می‌توانید لینک آن را به اشتراک بگذارید. مشتریان هنگامی‌که شما را در اینستاگرام پیدا می‌کنند احتمالاً به صفحه بیو شما رفته تا وب‌سایت شما را نیز ببینند.
  5. از بخش استوری اینستاگرام حداکثر استفاده را ببرید: یکی از کارآمدترین راه‌ها برای اینکه بدانید چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشید تعامل روزانه از طریق استوری است؛ اما چه چیزهایی را استوری کنیم؟
  • در هنگام ساخت محصول یا انجام خدمات فیلم بگیرید و استوری کنید.
  • پیشنهادات ویژه از جمله تخفیف یا مسابقه بگذارید.
  • محصولات جدید را معرفی کنید.
  • فیلم‌های پشت صحنه خرید یا ساخت محصولات همیشه جذاب است.
  1. هشتگ گذاری مناسب با روش‌های اصولی: یکی از راه‌های افزایش بازدید اینستاگرام و در نهایت افزایش فروش در اینستاگرام آن است که از هشتگ گذاری هدفمند استفاده شود. این روش به صورت رایگان شما را به هدفتان نزدیک‌تر می‌کند. همانطور که می‌دانید هشتگ‌ها یکی از ابزارهای مهم اینستاگرام هستند که اگر به صورت اصولی به کار گرفته شوند می‌توانند به افزایش فروش در اینستاگرام منجر شوند. با این کار تحول بزرگی در کسب و کار شما به وجود خواهد آمد. برای این کار باید بدانید که مشتریان بالقوه شما عمدتا از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند و چه هشتگ‌هایی را دنبال می‌کنند. بهتر است در موقعیت‌های مناسب نیز از این هشتگ‌ها استفاده کنید و محتوایی مناسب و اصولی با آنها برای دیده شدن بهتر به کار گرفته شود. شما همچنین می‌توانید بر روی روش‌های خلاقانه و حرفه‌ای هم حساب باز کنید و با استفاده از آنها فالوورهای یک هشتگ خاص را تبدیل به فالوورهای خود کنید.

بیشتر بخوانید: انتخاب رسانه جهت بازاریابی

 

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید