چطور در دیجی کالا فروش داشته باشیم؟

چطور در دیجی کالا فروش داشته باشیم؟

دیجی کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران می باشد که در آن تقریبا هر محصولی را می توان یافت. در سال های اخیر توسعه و نفوذ این فروشگاه آنلاین بسیار رونق گرفته است و هم اکنون دیجی کالا در بسیاری از شهرهای کشور دارای انبارهای کالا می باشد، و این بدان معنی است که شما می توانید محصولات خود را به عنوان یک فرد یا یک شرکت یا حتی یک مغازه توسط دیجی کالا، بفروش برسانید.

چگونه محصولات خود را در دیجی کالا بفروشیم؟

چطور در دیجی کالا فروش داشته باشیم؟

مزایای فروش در دیجی‌کالا

  1. کاهش هزینه‌های جانبی فروش تا کمترین مقدار
  2. فروش کالای شما در سراسر ایران
  3. فروش محصولات شما در هر ساعت از شبانه روز
  4. بیش از ۴ میلیون بازدید در روز از سایت
  5. تحویل سفارش‌ها به مشتریان توسط دیجی‌کالا
  6. بدون نیاز به تبلیغات

بیشتر بخوانید: چطور در لینکدین فروش داشته باشیم؟

معایب فروش محصول در دیجی کالا

در کنار تمام مزایا، فروشنده شدن در دیجی کالا با محدودیت‌ها و معایبی هم همراه است.که برخی از آن‌ها عبارتند از:
  1. مقررات سخت‌گیرانه و محدودیت‌های متنوع
  2. کمیسیون بالای دیجی کالا
  3.  در صورتی که به هر دلیلی مجبور به لغو سفارش مشتری شوید؛ کالا را با تاخیر ارسال کنید، محصول توسط مشتری به هر دلیلی مرجوع شود و غیره؛ شما باید مبلغ زیادی را به عنوان جریمه پرداخت کنید. همچنین، در صورت تکرار این مشکلات مجبور به قطع همکاری خواهید شد.
  4. تسویه حساب طولانی مدت
  5. الزام به داشتن پرینتر لیبل

مهم‌ترین راهکارهای افزایش فروش در دیجی کالا

1.منبع اصلی باشید

جای تعجب نیست که رقابت در دیجی کالا شدید است. روزانه برندهای متعددی متولد می شوند و هر روز در سایت اضافه می گردند. برای اینکه از رقبا متمایز شوید، آگاهی از محصول را افزایش دهید و مشتریان هدف خود را جذب کنید، باید از خود و برندتان به عنوان یک منبع اصلی استفاده کنید. اگر در یک دسته محصول بسیار اشباع شده مانند ماسک تنفسی کار می‌کنید، باید به مصرف‌کنندگان آنلاین کمک کنید تا بفهمند چه چیزی شما و محصولاتتان را بهتر از دیگران می‌کند.

2.قیمت گذاری هوشمندانه

در بازار ایران، به دلیل نوسانات ارزی باید قیمت گذاری کالا ها را به درستی و به صورت لحظه ای انجام داد. بنابراین شما باید حواستان به این تغییرات باشد. چرا که مهم ترین بخش در افزایش فروش در دیجی کالا همین بحث قیمت گذاری کالا است. چرا که اگر طبق الگوریتم های دیجی کالا قیمت گذاری نکنید و تغییرات را اعمال نکنید در خوشبینانه ترین حالت کالای شما به بازدید کننده نشان داده نمی شود و در بدترین حالت کالای شما غیر فعال می گردد.

3.نوشتن توضیحات مختصر اما کامل محصولات

اگر مردم از کالاهای شما در دیجی کالا بازدید می‌کنند اما خرید نمی‌کنند، می‌تواند به این دلیل باشد که نوشتن توضیحات شما به اندازه کافی قانع کننده نیست تا افراد را وادار به اقدام کند. اگر از زمان راه‌اندازی صفحه فهرست خود در دیجی کالا، بیش از یک بار توضیحات محصول خود را به‌روزرسانی نکرده‌اید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که نگاه دقیق‌تری به آن بیندازید، زیرا چند تغییر ساده می‌تواند فروش را در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به‌طور چشمگیری افزایش دهد.
چطور در دیجی کالا فروش داشته باشیم؟

4.استفاده از سرویس تبلیغات دیجی کالا

سرویس تبلیغات برای شما بازدید بیشتری از محصولاتتان را فراهم می کند تا شما بتوانید افزایش فروش در دیجی کالا داشته باشید. وقتی شما سرویس تبلیغ را فعال می کنید، درصد معینی از قیمت کالا را در یک بازه زمانی به عنوان کمیسیون در نظر می گیرید.
دیجی کالا در همان بازه زمانی محصول شما را تبلیغ می کند و در صدر کالاهای گروه همان کالا به نمایش می گذارد. این کار باعث می شود تا کاربر اول بر روی کالای شما کلیک کند پس قاعدتا امکان خرید از شما افزایش می‌یابد.

5.تبلیغ کلیکی دیجی کالا

شما می‌توانید از قابلیت تبلیغ کلیکی در پنل دیجی کالای خود استفاده کنید و با هزینه‌ای که برای شارژ کردن کیف پول انجام می دهید، تبلیغ را تایید و اعمال می‌کنید، تنظیمات را انجام می‌دهید و سپس می توانید از آن برای افزایش فروش در دیجی کالا بهره ببرید. البته بهتر است این ترفند را برای کالاهای پرجستجو استفاده کنید.

6.تشویق خریداران به نوشتن نظرات

نظرات آنلاین یک عامل مهم برای مصرف کنندگان آنلاین است. یک نظر خوب می‌تواند برای روزها فروش را برای کسب‌وکار شما افزایش دهد، و یک نظر بد می‌تواند ماه‌ها بر فروش تأثیر منفی بگذارد.
وقتی صحبت از فروش در دیجی کالا به میان می‌آید، بررسی‌ها به همان اندازه که در وب‌سایت خودتان اهمیت دارند، حائز اهمیت می شوند. برای اینکه در چند ماه آینده فروش بیشتری داشته باشید، باید استراتژی داشته باشید تا مشتریان بیشتری را به ارائه نظرات معتبر و مفید در صفحات فهرست محصولاتتان برسانید. هدف شما این نیست که بر آنچه در بررسی ها گفته می‌شود تأثیر بگذارید (یعنی برای ستایش هزینه نمی‌کنید)، در عوض، هدف شما این است که به سادگی از مردم دعوت کنید تا در این بحث شرکت کنند.
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید