چطور در واتس آپ فروش داشته باشیم؟

چطور در واتس آپ فروش داشته باشیم؟
هر چه راه‌های بیشتری برای ارتباط با مشتری خود داشته باشید مشتری حس بهتری نسبت به شما پیدا خواهد کرد. و همچنین هر چه راه‌های ارتباطی شما با مشتری بیشتر باشد مشتری بیشتر به شما اعتماد می‌کند و حس می‌کند بیشتر به شما دسترسی دارد. اپلیکیشن پرطرفدار واتس اپ، نه تنها به محیطی برای ارتباطات فردی تبدیل شده، بلکه به عنوان یک پلتفرم موثر برای راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین نیز شناخته می‌شود. ما در این مقاله به بررسی بیشتر در مورد اینکه چطور در واتس آپ فروش داشته باشیم؟ میپردازیم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

واتساپ بیزینس چیست؟

واتساپ بیزینس (WhatsApp business)، نرم‌افزاری رایگان است که هم برای اندروید و هم برای آیفون قابل استفاده است. لذا واتساپ بیزینس همانند واتساپ در لپ تاب قابل استفاده نیست. لذا اصطلاحات نسخه دسکتاپ واتساپ بیزینس تاکنون ارائه نشده است. واتساپ بیزینس که توسط شرکت فیس‌بوک ارائه شده است، برای کسب‌وکارهای کوچک درنظر گرفته شده است. لذا امکاناتی در آن وجود دارد که سبب رشد در کسب‌وکارهای کوچک می‌شود.
واتساپ بیزینس ارتباط با مشتریان را ساده می‌سازد. مهمترین مساله‌ای که در ارتباط با مشتریان وجود دارد، پاسخ‌دهی سریع به آنها می‌باشد. لذا در واتساپ‌بیزینس می‌توان تعریف کرد که چگونه به صورت خودکار به پرسش‌ها و نیازهایی که از طرف مشتریان مطرح می‌شود، پاسخ داد.
مزیت عمده دیگر واتساپ بیزینس آن است که محیط آن بسیار شبیه واتساپ می‌باشد. لذا کار کردن با آن مشابه واتساپ می‌باشد. از این رو برای مالکان کسب‌وکارهای کوچک، کارکردن با آن آسان می‌باشد.
سه ویژگی عمده‌ای که در حال حاضر در واتساپ بیزینس وجود دارد، به شرح زیر می‌باشد:
  1. پروفایل کسب‌وکار (Business Profile): در پروفایل کسب‌وکار می‌توانید اطلاعات مهم کسب‌وکارتان مانند آدرس، ایمیل و وب‌سایت را منظور کرد.
  2. آمار ارسال پیام‌ها (Statistics): این امکان فراهم شده است تا بدانیم چند درصد از پیام‌هامون با موفقیت ارسال شده‌اند و چند درصد از آنها به دست مشتریانمون رسیده‌‌اند.
  3. ابزارهای پیام‌رسانی (Messaging Tools): ابزارهایی هستند تا با بهره‌گیری از آنها به سرعت به مشتریانمون پاسخ دهیم.
برای دانلود واتساپ بیزینس می‌توانید از Google Play Store و همچنین App Store استفاده کنید. لذا چنانچه شما کسب‌وکاری ندارید، نیازی به دانلود این نرم‌افزار ندارید و با بهره‌گیری از همان واتساپ می‌توانید برای مکالمه و پیام‌دادن به دوستانتون استفاده کنید.
چطور در واتس آپ فروش داشته باشیم؟

مزایای استفاده از واتس اپ در کسب و کار

  1. با داشتن فروشگاه در واتس اپ، به راحتی با مشتریان خود در تماس هستید و نیازها و سوالات آن‌ها را پاسخ می‌دهید.
  2. واتس اپ به شما امکان ارتباط مستقیم با مشتریان را می‌دهد، این امر به بالا بردن اعتماد و ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبین کمک می‌کند.
  3. با ارائه خدمات شخصی‌تر و اختصاصی‌تر به مشتریان به کمک امکانات واتس اپ، تجربه خرید آن‌ها در فروشگاه شما ارتقاء پیدا می‌کند‌.
  4. از ویژگی‌های چت واتس اپ، می‌توان در اموری مثل پشتیبانی زنده، مشاوره و ارسال پیام‌ در فرآیند خرید، استفاده کرد.
  5. واتس اپ امکان پرداخت آسان را نیز فراهم می‌کند و مشتریان می‌توانند به راحتی هزینه‌ خریدهای خود را پرداخت کنند.
  6. اکثر افراد از واتس اپ برای مکالمات روزمره استفاده می‌کنند، بنابراین فروشگاه شما محیطی آشنا و قابل اعتماد برای مشتریان‌تان خواهد بود.
چیزی که برای هر صاحب کسب‌وکاری خوشایند است افزایش تعداد مشتریان و نهایتاً افزایش میزان فروش می‌باشد. چیزی که من می‌دانم این است که اگر شما دوست دارید تجارتتان را ارتقا دهید یا مایلید درآمد بیشتر و هم‌زمان ذهن آرامی هم داشته باشید و خواهان آزادی بیشتری هم هستید.
همه این موارد با داشتن برنامه و مسئولیت‌پذیری امکان‌پذیری است. مسئولیت‌پذیری امروز شما در تک‌تک روزهای آینده، شمارا به هر چیزی که می‌خواهید می‌رساند. یک کوچ، تجارت شمارا به شکل کامل بررسی می‌کند و جزئیات آن را مورد تحلیل قرار می‌دهد و درنهایت یک چارچوب را به شما معرفی می‌کند. این چارچوب شامل یکسری اقدامات کوچک و مستمر است.
اگر شما این کارهای کوچک را به‌اندازه کافی انجام دهید و اگر روی مسیر تمرکز کنید قطعاً به نتیجه خواهید رسید و زمانی که کسب‌وکار ما تغییر کند زندگی ما نیز ارتقا پیداکرده و تغییر می‌کند.
دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید